At varmes.

4 aug

Da posten kom idag, lød der et bump da brevene ramte gulvet. Nysgerrigt trissede jeg ud til sprækken….
Der lå 3 stk.: Et fra banken, et fra den lokale partiforening og sidst et med håndskrift! Ja, det sker efterhånden ikke hver dag, at jeg får personlig post pr. andet end e-mail, så min nysgerrighed var stor.
Pågældende brev blev fluks åbnet og bumpet ved landingen blev opklaret. Det indeholdt nemlig en plade belgisk Earl Grey the chokolade og et brev der forklarede hvorfor netop jeg skulle have den store fornøjelse.
Tak min gode ven!

Betænksomhed og gode tanker varmer.
Husk det.


8 kommentarer to “At varmes.”

  1. Månebarnet 4. august 2010 hos 15:58 #

    Sikke en dejlig overraskelse… 🙂 Det er ofte meget lidt, der gør en stor forskel.

  2. Bibbi 4. august 2010 hos 16:31 #

    Ja, det er dejligt at mærke man huskes 😀

  3. Kilroy 4. august 2010 hos 16:36 #

    Håber du smovser dodeladen…jeg synes faktisk godt man kan smage E.G.en….
    Krammer.
    Per.

  4. Bibbi 4. august 2010 hos 16:58 #

    Du kan da tro den vil blive smovset, kære Persan 😛 Men jeg skal lige finde det helt rigtige super-hyggesmovse tidspunkt! Den skal jo nydes med manér 😀 😉
    Kram på dig!

  5. jensdrejer 10. august 2010 hos 17:01 #

    Hvor er det skønt med den slags små gaver – det er jo den slags som tæller. Særligt hvis de kommer uden anledning. 😉

  6. Bibbi 10. august 2010 hos 21:49 #

    Kunne ikke være mere enig, Jens 😀 Det er en skøn overraskelse!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Forsødelse. « Bibbis Bobler - 12. august 2010

    […] 12 aug Sidder her med et stort krus dampende, stærk Earl Grey the. I min mund bearbejdes en nybagt valnødde-grovbolle. Til dessert et godt hjørne af E. G. chokoladen, fra en betænksom person. […]

  2. Tom. « Bibbis Bobler - 3. november 2010

    […] hold da fast, som det var en ræddi go fest!!! Og så var det en ræddi go fødselar og festen kunne i virkeligheden ikke blive […]

Skriv en kommentar