At glædes.

3 Mar

Jeg gør mig umage.
Vejer for og imod – afprøver kombinationer.
Det er nemlig ikke ligemeget….


Morgendagens outfit udvælges.
Jeg hygger mig med at finde neglelakken der kan lege prik over i´et.
Det er nemlig ikke ligemeget….


Nogen regner med mig.
Imorgen skal jeg på job.
Og det er nemlig slet ikke ligemeget….

5 kommentarer to “At glædes.”

  1. Ibs 4. marts 2011 hos 00:21 #

    Jeg tror det går fint. Uanset hvilken neglelak, der ryger på!

  2. Bibbi 4. marts 2011 hos 08:27 #

    Phew! Jeg var lige ved at være bange for den kunne ødelægge ALT😉😀

  3. italiensk restaurant københavn 9. april 2011 hos 08:03 #

    Gør lidt ud af dig selv, og du gør dig selv glad, men du gør så sandelig også dine omgivelser glade🙂

    Weekendhilsen

    Bo
    http://italienskrestaurantkøbenhavn.dk/

  4. Bibbi 9. april 2011 hos 10:08 #

    Velkommen til, Bo😀

    Og ja, det er bestemt en personlig tilfredsstillelse at gøre noget for og ud af sig selv😉

  5. HTC reparation 15. januar 2012 hos 20:53 #

    Gode tanker om den berømte prik over i’et🙂

    Hilsen

    Henrik

Skriv et svar

