Forsødelse.

12 Aug

Sidder her med et stort krus dampende, stærk Earl Grey the. I min mund bearbejdes en nybagt valnødde-grovbolle. Til dessert et godt hjørne af E. G. chokoladen, fra en betænksom ven.

Alt er godt, tak.

6 kommentarer to “Forsødelse.”

  1. Frk. Bibo 12. august 2010 hos 22:25 #

    Nå men NEJ min mave knurrede ikke. Nix. Nej. Arhhhhh, nyd det! Lyder skønherligt.😉

  2. Bibbi 12. august 2010 hos 22:46 #

    Jeg nyder ALT hvad jeg kan!😀

  3. Bente 13. august 2010 hos 09:50 #

    Jeg tror også, jeg kunne have været temmelig tilfreds med det hele, hvis jeg havde sidder dér ligesom dig🙂.

  4. Bibbi 13. august 2010 hos 12:48 #

    Det blev lige en lille improviseret oase, Bente😀

  5. Sif 13. august 2010 hos 19:53 #

    Earl Grey = min favorit the smag. Er the smag et ord eller to?

  6. Bibbi 13. august 2010 hos 21:29 #

    Orv! Earl Grey er osse min ubestridte favorit😛

    Ang. dit spørgsmål, er Google ikke min ven, såee…jeg tror jeg ville vælge at skrive “the smag”, i to ord.

Skriv et svar

