Tom.

2 Nov

Jeg er træt og øde.

Den seneste tid har jeg forsøgt at ignorere bloggen. Lade som om den ikke er her. Gøre synet selektivt, når jeg slår op i bogmærkerne.

Det manglende overskud blev ikke ligefrem mindre af weekendens udskejelser. Jeg tog til fødselsdagsfest i lørdags, med de bedste intensioner – sodavand og lødig opførsel!
Søndag morgen måtte jeg med skam konstatere, at missionen mislykkedes totalt.

Men hold da fast, som det var en ræddi go fest!!!
Og så var det en ræddi go fødselar og festen kunne i virkeligheden ikke blive anderledes….

11 kommentarer to “Tom.”

  1. Kilroy 2. november 2010 hos 14:27 #

    JAAAAA, det var sgu en rææææædi herlig fest !!!
    Personligt er jeg blevet nulstillet, måske gik jeg også i seng 5 min. før dig, det kan gøre hele forskellen…GG
    Fedt at du var en del af weekenden Bibs….og igen tak for gaven, den skal snart prøvesmages😀

  2. Bibbi 2. november 2010 hos 20:03 #

    Det er helt sikkert de 5 minutters manglende søvn😉

    Jeg er spændt på om gaven er nydnings-egnet😀 Meld endelig tilbage med en anmeldelse!

  3. Bente 3. november 2010 hos 17:02 #

    Uha, sådan nogen ræddi go’e fødselsdage koster kræfter (et umiskendeligt tegn på, at vi er lidt (lidt!) mere en 25😀 ). Men de er nu også skønne at få på oplevelseskontoen😉.

  4. Bibbi 3. november 2010 hos 17:06 #

    Ja, efterhånden har man glæde af sådan en ræddi fest, flere dage efter😉

  5. Marina 5. november 2010 hos 09:17 #

    Nogle gange er man bare tom og det kan være ok så længe det ikke varer for længe. STORT kram til dig.

  6. Bibbi 5. november 2010 hos 09:22 #

    Tak Marina😀 “Stand-by” er undervurderet!😉

  7. jensdrejer 12. november 2010 hos 17:07 #

    Det er mit indtryk, at fødselaren altid er god til at arrangere et vellykket selskab, uanset om det er stort eller lille. Så skal man huske, at det er vigtigere at leve i virkeligheden end i cyberspace!😀

  8. Bibbi 12. november 2010 hos 19:22 #

    Hørt, Jens!!!😀

  9. Kilroy 17. november 2010 hos 06:57 #

    Jens : hear hear !!
    Bibs : whiskyen er aldeles fortrinlig, blev Bambi og jeg enige om ved 2. test. Mange TAK😀

  10. Bibbi 17. november 2010 hos 08:24 #

    Nå, der måtte alligevel en 2. test til….😉😀

    • Kilroy 18. november 2010 hos 18:23 #

      Tjaa, man skal jo være heeeeeeelt sikker i sin bedømmelse, når man nu er blevet begavet med(af?) en flake herlig most😉 TAK !

Skriv et svar

