Et nu.

13 Feb

Der er fart på mit liv for tiden. Også det indre liv. Jeg prioriterer og realiserer mig selv. Jeg har fået mod på en masse ting og appetit til at gøre noget ved det.

Sygdommen udstikker usynlige grænser og jeg mangler både pas, visum og vaccinationer til at overskride dem. Men jeg fylder pladsen ud og skubber lidt.

Jeg er stridbar, provokerende. Insisterer på høje hæle og betaler prisen med arrogance. Maler negle, øjne; fører mig frem med larm og basken.

Jeg er her.


5 kommentarer to “Et nu.”

  1. jensdrejer 13. februar 2011 hos 16:10 #

    Det lyder bare totalt overskudsagtigt… det er skønt at have sådan nogle dage. Nej, jeg maler hverken negle eller øjne, men tror godt jeg kender følelsen alligevel.😀

  2. Bibbi 13. februar 2011 hos 16:16 #

    LOL Jens😀 Følelsen kan jo (heldigvis) komme til udtryk på mange måder😉

  3. Bente 19. februar 2011 hos 19:42 #

    Godt du er her! Både ude i den virkelige virkelighed (hvor jeg jo slet ikke kender dig) og her i blogland😉.

  4. Bibbi 19. februar 2011 hos 19:49 #

    Tusind tak, Bente😀

  5. iphone reparation København 23. august 2011 hos 08:50 #

    Way to go🙂

    Hilsen

    Pelle
    http://iphonereparationkøbenhavn.dk/

Skriv et svar

