Stilstand.

9 Feb

Jeg er et festfyrværkeri af dårlige undskyldninger, så jeg har ingen kommentarer. Konstaterer bare at her er stille…..

Roger over!

5 kommentarer to “Stilstand.”

  1. Bente 10. februar 2011 hos 18:34 #

    Nyd din stilhed😉.

  2. jensdrejer 12. februar 2011 hos 16:53 #

    Sådan er det nogen gange. Jeg har selv haft en laaaaang pause og jeg ved ikke helt om den er slut. Jeg har bare ikke haft overskud til at skrive noget som helst.

  3. Bibbi 12. februar 2011 hos 19:38 #

    Jo tak, Bente😉

    Tja Jens, jeg føler mig bare tom og blank. Man kan ikke dele noget der bare ikke er der, vel?! Du kender det….

  4. frkbibo 13. februar 2011 hos 12:43 #

    Stilstand er godt… og sundt, siger de.😉 Og nogle gange kan vi bare ikke få noget ud, og sådan er dét.

    Enjoy your silence.😉

  5. Bibbi 13. februar 2011 hos 13:26 #

    Tak Bibo! Silence is golden😉

Skriv et svar

