Intermezzo.

28 Jan

Hvornår skete det?

På det sidste, er dette nærmest blevet til en mad-blog. Jeg er kommet frem til at det skyldes to ting: For det første fungerer madlavningen, som afledning i forb. med rygestoppet. For det andet, har vi usædvanligt meget om ørerne lige nu, så jeg har extra behov for at nørde og finde ro.

Og rygestoppet? Det går faktisk fint med det. Jeg får stadig heftige crawings, men der er risiko for at jeg overlever…..


3 kommentarer to “Intermezzo.”

  1. frkbibo 29. januar 2011 hos 21:09 #

    Selvfølgelig overlever du – I know it. Men husk at blogge forandrer sig hele tiden. Min var også helt anderledes for et par år siden… og jeg ved ikke helt, hvor den er på vej hen… det vil tiden vise. God aften/weekend😉

  2. Bibbi 29. januar 2011 hos 23:08 #

    I og med vi forandrer os, er det vel sådan det er?!!😉 Og lige over….

  3. jensdrejer 12. februar 2011 hos 16:52 #

    Hvor er det flot at du er holdt op med at ryge. Nu er det næsten 14 måneder siden at jeg stoppede. Min metode var at læse Alan Cars berømte bog igen og igen og igen. Jeg tror simpelthen at jeg hjernevaskede mig selv og så var det faktisk ret nemt at stoppe.

    Glæder mig til at høre hvor længe du har holdt.😀

Skriv et svar

