Mere mad.

9 Jan

Idag fortsætter min røgfrie kok-amok. Planen var at idag skulle være kødfri med en tofu/mango/kokos-curry, men mangoen er ikke helt klar. Det satser jeg på den er imorgen, så det ender med at mandag og tirsdag bliver vegetardage.

Før jul, købte vi Aarstidernes pålægskasse og der er et røget andebryst tebaws. Det vil jeg experimentere lidt med idag. Planen er at skære det i skiver, krydre med salt og peber og vende i mel. Brune dem og derefter tilsætte snittet hvidkål, gulerødder, timian og væde. Lade det simre en times tid og servere med hakket persille og kogte kartofler. Rigtig vintermad.

Da jeg var forbi Bentes blog igår, fik jeg lyst til at prøve hendes opskrift på chokolademousse. Den skal vi have til dessert, med appelsinfileter – mums.


Det der med at man skulle tage på af et rygestop, fatter jeg bare slet ikke….


2 kommentarer to “Mere mad.”

  1. Bente 9. januar 2011 hos 21:37 #

    He he … hvis du giver dig af med at spise chokolademousse hver dag, nej, så fatter jeg heller ikke, hvorfor et rygestop skulle få dig til at tage på😆.

  2. Bibbi 9. januar 2011 hos 23:15 #

    Nej vel, Bente!?😉😛

Skriv et svar

