Blå.

2 Jan

Himlen er helt utroligt blå…..


Vi kom godt ind i det nye år. Eller dvs., nogle bedre end andre *host*. Undertegnede fik en dårlig cola og blev lagt iseng 00.30. Husbond påstår hårdnakket, det skyldtes et par White Russians for meget, men det ignorerer jeg som ondsindet snak!

Tilgengæld var maden rigtig vellykket og jeg blev udnævnt til Citronfromagens ukronede dronning – sådan!!! Jeg slog desuden mine “vokal-folder” i en omgang Rockband på x-boxen. I den forbindelse må jeg konstatere, at ældste er blottet for musikalitet, da han mener det er den værste performance EVER. (Ham har jeg ikke været heldig med…).


Moi - den stolte bærer af det sagnomspundne Nytårs Barbie-diadem

4 kommentarer to “Blå.”

  1. Bente 4. januar 2011 hos 00:17 #

    Det er da en værdig krone til en ellers ukronet citronfromage-dronning😀.

    Og … godt nytår😉.

  2. Bibbi 4. januar 2011 hos 11:33 #

    Ja Bente, det må man sige!😀
    Faktisk stammer Barbie-diademet fra nytårsaften forrige år og er det virkelig tøsede indslag, i mit ellers meget mandsdominerede hjem. (Man har vel lov til lyserøde hjerter een gang om året!) Citron-kronen er indtil videre imaginær, men jeg ved den er der😉

  3. Kilroy 6. januar 2011 hos 04:13 #

    Af hjertet stort teløk med blondinecitronfromagediademet….det er utvivlsomt velfortjent O-)

  4. Bibbi 6. januar 2011 hos 08:32 #

    Jeg nejer og bukker😀

Skriv et svar

