Drejning.

15 Dec

Nu syntes jeg ellers lige det kørte for mig…..

Mandag var jeg til rutinetjek på Neurologisk i Vejle. Tests og samtaler. Konklusionen var at jeg falder af på den. Der skal laves en ny neuro-psykologisk vurdering og jeg skal have foretaget en ny MR scanning. For give et billede af hvor skadet min hjerne er blevet og hvor arvævet er placeret.

Og så vil de gerne give kaffe lidt oftere.

Og så synes de jeg arbejder for meget. Husbond er enig.
Det har så bevirket, at min (verdens bedste) chef har ommøbleret vagtplanen, så jeg får færre timer og flere hviledage.

Alle vil mig det bedste, men jeg kan mærke der stadig skal sluges kameler for mit vedkommende! Hele tiden giver min krop mig lov til lidt mindre, af det jeg gerne vil. Min umiddelbare reaktion er at blive gal, stolt og stædig. Nu, efter lidt tid, kan jeg godt se det er bedst sådan.

Jeg vælger at se fremad…..


6 kommentarer to “Drejning.”

  1. frkbibo 15. december 2010 hos 16:55 #

    Lad os være gale, stolte og stædige zusammen. Fuld støtte herfra. Og et ordentlig kram!

    Og så synes jeg forøvrigt at din chef bestemt er verdens bedste. Det kunne ANDRE lære noget af. *host host*

  2. Bibbi 15. december 2010 hos 17:10 #

    Tak for støtten – det luner😀

    Mht. chefen, kan jeg kun give dig ret! Mange i vores situation, møder langt fra samme forståelse, desværre….

  3. kodfrifredag 19. december 2010 hos 17:04 #

    Hi Bibbi,
    Jeg sender dig mange kærlige tanker og ønsker glædelig jul.
    Håber det nye år bringer godt helbred.
    Kh
    Kirsten

  4. Bibbi 19. december 2010 hos 17:54 #

    Hjertelig velkommen til Kirsten og tak for dine gode tanker. Håber osse du får en dejlig jul og et lykkebringende nyt år😀

  5. Bente 21. december 2010 hos 20:26 #

    Ai, hvor er det bare træls😦.
    Jeg kan sgi godt forstå, hvis du bliver frustreret af det. Godt at folk omkring dig kan hjælpe med at passe på dig – så du ikke maser for meget på😉

  6. Bibbi 21. december 2010 hos 21:09 #

    Ja Bente. Selvom jeg synes jeg efterhånden er god til at tage hensyn til mig selv, går det alligevel nogle gange galt😀 Fint der er nogen der griber😉

Skriv et svar

