Madmor.

10 Dec

Jeg har det godt. Jeg nyder….

Aftenens menû stod på skindstegt Hvilling, med kantarel-parmesan-hvidvins-risotto. Jeg fik points af både og.
Ungerne gik endda så vidt som til at bedyre, at fiskesvær er langt bedre end flæskesvær.

Det kalder jeg en bedrift!

Om lidt er der frisk ananas med granatæble til dessert. Hvis jeg er heldig, er der en mad-krammer på vej.


Bette i fiskesværsrus.

2 kommentarer to “Madmor.”

  1. Bente 12. december 2010 hos 00:18 #

    Jeg håber, du var heldig😉.
    I øvrigt lyder menuen ret lækker!

  2. Bibbi 12. december 2010 hos 00:36 #

    Jo, jeg var heldigvis heldig😉
    Og tak, det var dælme lækker mad!

Skriv et svar

