Sprød vat.

8 Dec

Sneen er som sprød vat….

Jeg holder fri, bager boller og glædes over gode ting.

Mine hænder dufter af selleri, for der gøres klar til aftenens menu: Selleribøffer, bagte gulerødder med timian, ris og paprikasauce.

Snart skal mine støvler ud at knirke, for jeg har en aftale med bette.
Jeg maler dagen hvid.




2 kommentarer to “Sprød vat.”

  1. Klidmoster 8. december 2010 hos 17:54 #

    Uh, vil du ud med opskriften på selleribøfferne? Jeg har sådan lyst til at gøre mig et forsøg🙂

  2. Bibbi 8. december 2010 hos 18:19 #

    Det er faktisk bare “ligeud ad landevejen”. Jeg skræller et selleri og skærer det i skiver på 1-1½ cm. Derefter koger jeg dem 5-10 min. Drypper dem af og panerer dem med æg og rasp. Steges i SMØR😀😛

    Selleribøffen har desværre et ry som træls og kedelig, men vi elsker dem altså!

Skriv et svar

