Optur?

4 Dec

Jeg har gjort det ind imellem; sat mig bag rattet og kørt en lille tur. Måske 10 – 15 min. i det lokale miljø, når der er færrest medtrafikanter på vejene.
Kun på dage hvor jeg føler mig ovenpå.

Jeg havde jo faktisk opgivet kørekortet for knap 2 måneder  siden, men nu synes jeg de gode dage kommer lidt oftere. Der er sket en forandring over de sidste uger.
Jeg er helt overbevist om at det bl.a. skyldes, jeg har det helt fantastisk godt med mit nye job.
Har jeg det godt mentalt, mærker jeg det fysisk.

Dejligt med lidt medvind på helbredskontoen….

3 kommentarer to “Optur?”

  1. frkbibo 4. december 2010 hos 17:39 #

    Yay!!! Flafrer med flaget.😀

  2. Bente 4. december 2010 hos 19:26 #

    Hvor lyder det godt! Krydser fingre og alt muligt andet for, at den holder ved, opturen!😉

  3. Bibbi 4. december 2010 hos 20:44 #

    Bibo – Flag er godt!😀

    Bente – Det varer næppe ved, men når det er der, er det bare med at gribe det!😀

Skriv et svar

