Fint.

27 Nov

Her er virkelig faldet sne og rigtig meget af den!

Faktisk så meget at jeg har måttet aflyse dagens julefrokost. Træls, for det havde jeg virkelig glædet mig til. Jeg ville måske kunne kæmpe mig derind, men det ville give en del problemer at komme hjem igen….øv…

Da jeg blev født igår for 39 år siden, var der snestorm. Johh, drama er mit navn!
Men det er dælme smukt, ja det er….


4 kommentarer to “Fint.”

  1. jensdrejer 27. november 2010 hos 18:16 #

    Til lykke med fødselsdagen i går. Jeg håber at du havde en rigtig god dag.

    Jeg har læst i avisen, at der er mange som har problemer med deres julefrokoster pga vejret. Jeg tror heller ikke jeg ville tage alt for langt væk i det vejr. Man ved aldrig om man kan komme hjem igen!😀

  2. Bibbi 27. november 2010 hos 21:24 #

    Jo tak, Jens😀

    Jeg kom faktisk af sted til julefrokosten, men kun for en kort bemærkning! Kom osse helskindet hjem😉

  3. Bente 28. november 2010 hos 18:49 #

    Hjerteligt og forsinket tillykke med fødselsdagen, unge kvinde🙂.

  4. Bibbi 28. november 2010 hos 20:08 #

    Tusind mange tak, Bente. Nu er jeg lidt tættere på at blive fuldgyldigt “Blogkvinder 40+” medlem😉

Skriv et svar

