En god start.

19 Nov

Gennem vinduerne kunne jeg se, det var en grå og våd morgen.

Men så åbnede jeg døren……


7 kommentarer to “En god start.”

  1. Klidmoster 19. november 2010 hos 10:24 #

    Oh la la…..gode kasser der😀 Hvad har du dog fået?

  2. Bibbi 19. november 2010 hos 11:11 #

    Extra stor mixkasse, rodfrugtposen, kartoffelposen, avocadoposen, figner, ananas multijuice😀

    Det er altid en fornøjelse at få sine varer og alt er så friskt!

  3. Kilroy 19. november 2010 hos 11:58 #

    Nøøøjjjjjjj – 8 kasser guf – wauv !!!
    Enjoy i vildskab😉

  4. Bibbi 19. november 2010 hos 13:34 #

    Jo tak, Kilroy😀 Men jeg bliver nok nødt til at dele, med bl.a. et par storgnaskende unger😉

  5. Frk. Bibo 19. november 2010 hos 16:16 #

    Ooooh, NICE!!😀

  6. jensdrejer 23. november 2010 hos 15:49 #

    Ihhh, du godeste! Da jeg så billedet bemærkede jeg selvfølgelig straks hvor kasserne kom fra, men jeg tænkte, at de blev nok brugt til noget specielt. Et eller andet, som jeg ikke kunne gennemskue!

    ….. for jeg har da aldrig før hørt om nogen der fik SÅ mange kasser! Sikken en overdådighed af frugt og grønt!😆

  7. Bibbi 23. november 2010 hos 15:58 #

    Vi spiser mange grøntsager!😀 Og hvis vi skal have 5-600 g. hver om dagen, bliver det jo til en hel del. Kasserne på billedet rækker til 8-9 dage….

Skriv et svar

