Fortravleri.

18 Nov

Jeg skynder mig. Strikker så hurtigt jeg har lært, på en trøje til niecen. Hun skulle have haft den i lørdags.

For en time siden indtraf katastrofen så. Jeg var ved at snitte rødkål på mit mandolinjern – need I say more? Vil bare oplyse at min højre tommel er blevet en smule kortere. Det betyder at projektets afslutning, må vente et par dage. Skidegodt!

Jeg gik på havevandring (nu med gult Batman-plaster) og den fine Stjernemagnolie står allerede på spring til forår! Det må altså helt sikkert ligge på lur, men det virker bare meget langt væk her i gråligheden.
Men Magnolien må vente, for vi skal lige noget først….


2 kommentarer to “Fortravleri.”

  1. Ibs 18. november 2010 hos 22:40 #

    Aaaaaaaaarrrvvvvvvv. Den var værre. Jeg kender det kun alt for godt. Ønsker dig god og hurtig bedring!

  2. Bibbi 18. november 2010 hos 23:14 #

    Tusind tak, Ibs!
    Jeg havde ellers lige besluttet mig for at være extra opmærksom og passe godt på fingrene😉

Skriv et svar

