Modehvid.

22 Oct

Om 3-4 timer kommer husbond og ungerne hjem fra ferie. De har været i sommerhuset på Samsø, med svigermekanikken.

Jeg har ikke haft ferie. Dagene er gået med arbejde og maling af soveværelse og fordelingsgang. Jeg er ikke blevet helt færdig med maleriet, for der var alligevel ikke maling nok. Så der skal hentes en spand mere, når chaufføren vender hjem.

Det har været rart at have en lille uge alene. Men stilheden har været påfaldende.
At komme hjem fra job til et helt stille hus. Ingen der tager imod, krammer eller fortæller. Ingen der forlanger aftensmad.

Nu må de gerne komme og fortælle, lege og larme. Det er jeg fuldstændig klar til.


6 kommentarer to “Modehvid.”

  1. kilroy 22. oktober 2010 hos 10:13 #

    Åhhh hvor skjønno at være savnet…nu bliver de sikkert kortvarigt overforkælede ;O))

  2. Bibbi 22. oktober 2010 hos 10:16 #

    Helt sikkert, Kilroy😀 Men det er selvfølgelig KUN kortvarigt😉

  3. Bente 22. oktober 2010 hos 15:11 #

    Hvor har du været flittig i de andres fravær!

    Jeg holder selv rigtig meget af de dér alenestunder. Men det er nu også dejligt, når familien kommer hjem😉.

  4. Bibbi 22. oktober 2010 hos 16:38 #

    Jeg holder bestemt osse af at være alene. Men efter en uge, er her altså bare for stille!😉

  5. jensdrejer 23. oktober 2010 hos 18:23 #

    Det må da være lidt underligt, at være helt alene hjemme i et tomt hus. Selv om du også har nydt det og udnyttet tiden, så kan jeg godt forstå at du glæder dig til at se dem alle sammen igen!😀

  6. Bibbi 23. oktober 2010 hos 20:27 #

    Før i tiden, satte jeg meget pris på stilhed og syntes at børn larmede helt vildt. Men efter jeg selv har fået et par unger er det blevet (næsten) omvendt😉

Skriv et svar

