Sysler.

3 Oct

Igår var vi et smut forbi svigermekanikken i Vejle. Jeg fik tiltusket mig en pose friske hasselnødder. Jeg havde nemlig skumle planer om at forsøge mig, med fremstilling af Creme de Noisette – Nøddelikør.
Idag har jeg så gjort de indledende bevægelser. Nu skal det trække i ca. 6 uger og det virker som meget lang tid, når man glæder sig!

Der er også blevet tid til hyggestrik, kaffe og langsommelighed.

Imorgen fortsætter jeg med ingenting – jeg har fri indtil onsdag. Det er lige til at klare….


4 kommentarer to “Sysler.”

  1. Kilroy 6. oktober 2010 hos 14:31 #

    Har selv en valnøddesnaps og en hasselnød/kanelsnaps…..måske de skal opgraderes til søde lækkerier ?!?

  2. Bibbi 6. oktober 2010 hos 19:34 #

    Mnn, det lyder ellers godt Kilroy😛 Tror du får brug for en mundskænk!😉

  3. Bente 6. oktober 2010 hos 22:08 #

    Nøddelikør – det lyder spændende. Pøj pøj med projektet😉.

  4. Bibbi 7. oktober 2010 hos 05:37 #

    Jo tak, Bente – jeg er ret spændt på resultatet😀

Skriv et svar

