Opstød.

19 Sep

Idag er jeg skidesur, gal og bitter! Jeg gider ikke ha min sygdom, så jeg springer fra og melder mig ud af klubben!!!

Jeg orker ikke at være konstant træt og føle jeg slæber mig afsted. Jeg hader at det konstant føles, som om min hjerne er pakket ind i vat.
Min hukommelse vil jeg også meget gerne have tilbage, tak!
Det ville desuden være rart at kunne mærke, at jeg virkelig befinder mig hvor jeg er – at jeg er i kontakt med virkeligheden.

Det er een af de dage….imorgen går det nok igen….
Beam me up, Scotty!

12 kommentarer to “Opstød.”

  1. Naboen 19. september 2010 hos 08:09 #

    ØV! Kram og tanker over hækken!

  2. Bibbi 19. september 2010 hos 08:16 #

    Tusind tak, kære nabo! Tror dagens strategi er en selv-afledningsmanøvre, i form af en lille udflugt🙂

    • Naboen 19. september 2010 hos 09:38 #

      Lyder som en god plan! Heldigvis er vejret vist med dig! Håber solen kan give ldit lys igen!
      God tur ud i det blå!

  3. Bibbi 19. september 2010 hos 11:03 #

    Du får sgi lige en krammer😀

  4. frkbibo 19. september 2010 hos 11:48 #

    I’m beaming, I’m beaming. Og smider fluks en håndfuld skeer afsted.

  5. Bibbi 19. september 2010 hos 15:20 #

    Hjertelig tak for bestik og anti-tyngdekraft, bibo😀😉

  6. Kilroy 19. september 2010 hos 17:30 #

    Åhh…træls træls træls…
    Alt godt herfra….siger beameren i sine karmasokker ;O)))
    Om Mani Peme Hung.

    • Bibbi 19. september 2010 hos 21:00 #

      Ræddi meget tak, søde Kilroy!😀

  7. Bente 19. september 2010 hos 20:01 #

    Jeg krydser alt, hvad krydses kan, for at i morgen ser lysere ud! Men jeg kan søreme godt forstå din frustration – oplevede selv noget tilsvarende, da jeg var langvarigt stresssygemeldt sidste år og ‘hukommelsessvag’. Og det var trods alt ikke en permanent tilstand.

  8. Bibbi 19. september 2010 hos 21:06 #

    Tak for du krydser Bente og godt du kom over på den anden side!🙂
    Jeg kan som regel fokusere på gode ting, istedet for de dårlige. Men nogle gange når jeg bare kvalmegrænsen – sådan har det været idag. Jeg ved at min indstilling ikke nytter, men måske gavner den alligevel? Tror det er godt nok at få lukket noget damp ud når det hele kokser😉

  9. Klidmoster 22. september 2010 hos 22:25 #

    Åh, det er lige netop sådan en dag jeg har i dag. Jeg håber at du kom vel over din. Og som du var så sød at skrive til mig: der er mennesker i din nærhed, der elsker dig uanset og vil gøre alt for dig! Kram

  10. Bibbi 23. september 2010 hos 11:48 #

    Jo tak, jeg er kommet over på den anden side Klidmoster. Den slags dage skal bare overståes😉

Skriv et svar

