Feinschmecker.

17 Sep

På aftenens gåtur, tilsmilede lykken Luna.
Midt på stien lå en stribe frisklagte hæstepærer.

Da jeg nåede hen til hende, kiggede hun lykkeligt op på mig. Tilfreds gnaskende med snuden indsmurt i gødning. Hun havde tydeligvis vundet i ugens hunde-lotto!

Begrebet “varm mad” er blevet udvidet for mit vedkommende….


Mere guf?

6 kommentarer to “Feinschmecker.”

  1. Lone 17. september 2010 hos 21:57 #

    Ahhhh ha, jeg laa flad af grin da jeg laeste det her! Hunde er bare for dejlige!
    Nammenam..

  2. Bibbi 17. september 2010 hos 22:00 #

    Ja, det var virkelig en lækkerbidsken!😀 ….altså for Luna, ehem…

  3. Klidmoster 17. september 2010 hos 22:51 #

    Argh, ‘varm mad’😀

    Vores hønsehund ryddede også altid lige kattebakken for klumper når han kom forbi *klammo*.

  4. Bibbi 17. september 2010 hos 22:57 #

    Jeg er HELT SIKKER på, han bare ville gå lidt til hånde, Klidmoster!!!😉😛

  5. frkbibo 18. september 2010 hos 08:37 #

    Hold da op en lækkerbisken dér – sikke en dessert.😆

  6. Bibbi 18. september 2010 hos 08:43 #

    Ja Bibo, det var een af de helt store aftener!!!😉

Skriv et svar

