Tag tid.

5 Sep

Igår eftermiddag sang jeg til et bryllup. Eller jeg gjorde mit bedste, med indlagte hoste-pudse-næse-pauser, for jeg er virkelig blevet godt gammeldaws forknølet! Men trods alt, blev jeg hyret igen om 14 dage.

Og så går jeg lidt som “katten om den varme grød”, for der skal minimum males soveværelse og fordelingsgang. Desuden skal taget fixes.
Vi fintænker på at sælge huset og flytte til et med mere plads. Skal der sælges må der shines lidt op, så jeg har slet ikke tid til det her snot-væsen! Men vi når det nok, for planen er at sætte til salg omkring nytår.
Uanset kan jeg mærke at jeg stresser mig selv helt unødigt og det er sikkert en af årsagerne til forkølelsen. Der er jo for dælen tid nok!!!

Tror bare jeg skal passe mig selv idag….
Husk det – pas dig selv.

6 kommentarer to “Tag tid.”

  1. frkbibo 5. september 2010 hos 11:09 #

    Rigtig godt råd, som jeg selv lige hapser lidt. HOST HOST…😀 Sker jo altid, når vi netop ikke har TID til det.

  2. Bibbi 5. september 2010 hos 11:21 #

    Ja præcis, bibo og det er sikkert “kroppens bremseklods”😉

  3. Bente 5. september 2010 hos 19:52 #

    Det er verdens bedste råd: Pas på dig selv!.
    Men det er også det sværeste😉.

    God bedring!

  4. Bibbi 5. september 2010 hos 19:58 #

    Tusind tak, Bente😀

  5. jensdrejer 7. september 2010 hos 16:07 #

    Oss mig!!! Øv – det er altså lidt for tidligt at være forkølet. Men jeg håber snart det går over igen….

    Hvor er det sjovt at du er kirkesanger. Det havde jeg aldrig forestillet mig. Jeg synes det er en af de sjove ting ved at blogge. Man lærer så mange forskellige og spændende mennesker at kende.😀

  6. Bibbi 7. september 2010 hos 16:32 #

    Der er faktisk mange der går og bøvler med forkølelse for tiden. Det er rigtig træls! Jeg ligger stadig delvist underdrejet, men fornemmer dog det går den rigtige vej nu. Håber osse snart du slipper😉
    Og ja, jeg har sunget i div. kirkekor og kammerkor siden jeg var 9 år. I sammenlagt 7 år var jeg ansat som sanger ved Vor frelsers Kirke i Horsens.
    Du har helt ret – man opdager mange spændende ting om ens medbloggere😀

Skriv et svar

