Igensyn.

3 Sep

Jeg havde næsten glemt det….

For et godt stykke tid siden, gav jeg den lokale præst lov til at ringe, hvis hun kom i sanger-bekneb. (Jeg er forhenværende kirkesanger og det er altid rart at få lov at lufte stemmen igen.)
For en time siden ringede hun; en anelse panisk: “Vores faste sanger er blevet syg, kan du komme og synge til et bryllup imorgen?”

Og det kan jeg godt og det blir´faktisk lidt hyggeligt at blive blæst godt igennem.
Go lørdag!


4 kommentarer to “Igensyn.”

  1. Bente 3. september 2010 hos 23:30 #

    God fornøjelse! Sang er en skøn ting – bare ikke når jeg udøver den (siger mine omgivelser)😀.

  2. Bibbi 3. september 2010 hos 23:34 #

    Skøn sang og skønsang er jo ikke det samme, vel?😉
    Jeg tror al sang er godt for sjælen😀 (Og så kan resten være ligemeget)

    • frkbibo 4. september 2010 hos 09:22 #

      Wow, du er cool.😉

  3. Bibbi 4. september 2010 hos 09:39 #

    Tusind tak!😀😉

Skriv et svar

