For sent for tidligt.

27 Aug

Uret siger 05.15. Jeg vågnede kl. 03.30 og hjernen begyndte at kværne.
Kl. 04.30 valgte jeg at stå op og nu sidder jeg med en kop kaffe og blogger. Jeg har fundet en løsning på det problem, der udløste søvnløsheden, men venter på at blive træt igen. Ventetiden udfyldes med bogstaver.

Nu kan jeg mærke at dvaskheden kommer snigende og jeg kan sikkert godt falde i søvn, hvis jeg prøver. Men nu er problemet at der kun er 1 time til vækkeuret ringer…..
Orker jeg virkelig at nøjes med en time?


2 kommentarer to “For sent for tidligt.”

  1. Bente 29. august 2010 hos 17:13 #

    Det dér kender jeg godt! Og det er møghamrende irriterende. Håber, du har fået et par nætters god søvn siden den nat😉.

  2. Bibbi 29. august 2010 hos 17:18 #

    Ja Bente, det er møgtræls! Men jeg var heldigvis så heldig, at jeg først skulle møde sent på arbejde og kunne nå at få et par timer, da unger og mand var sendt afsted😉
    Ellers har jeg sovet rigtig fint siden😀

Skriv et svar

