Spring.

15 Aug

Det er ikke fordi jeg ikke kan li´jer mere, at jeg er lidt stille! Jeg har bare meget om ørerne….og en hel del der roder rundt et sted midt imellem.

Jeg er kommet godt igang med det nye job. Salg og vejledning falder mig (stadig) naturligt; jeg stortrives og har fået en håndfuld dejlige kolleger. Nu skal jeg bare lige vænne mig til at gå og stå meget igen.

Men det holder altså bare! Jeg er glad for jeg tog springet…..

Spring!


6 kommentarer to “Spring.”

  1. Klidmoster 16. august 2010 hos 03:28 #

    Skønt at høre at du er glad for dit nye job🙂

  2. Bibbi 16. august 2010 hos 07:33 #

    Tak😀

  3. jensdrejer 16. august 2010 hos 11:27 #

    Nogen gange har man mere tid, lyst og overskud til at blogge end andre gange – sådan er det bare. Jeg synes man skal blogge efter “behov”.😉

    Det er godt at du er glad for dit nye job!😀

  4. Bibbi 16. august 2010 hos 16:09 #

    Helt enig, Jens! Inspirationen og overskuddet skal være der😉

  5. Bente 16. august 2010 hos 20:58 #

    Hvor er det godt at høre, at du har taget det rette spring og trives med jobbet! Og, helt ærlig, der skulle gerne være plads til meget andet end bloggeri i livet🙂.

  6. Bibbi 16. august 2010 hos 21:04 #

    Jamen du har så evigt ret (i det hele), Bente!😀

Skriv et svar

