Vejr.

30 Jul

Det øspjask-regner! Da jeg slog øjnene op imorges, kunne jeg høre hvordan det trommede.

Nu har vi jo fået hund og derfor har vejrliget fået ny betydning. Uanset hvordan fronterne skaber sig SKAL hun(d) ud! Rent praktisk betyder det, at man må trække i røjserne kl. tis og begive sig ud i elementernes rasen, med klatøjne og morgenhår.

Stakkels naboer…..


12 kommentarer to “Vejr.”

  1. pirrendeondskab 30. juli 2010 hos 11:41 #

    Har også lige været ude kort tid. Et eller andet sted, så er det forfriskende med lidt anden luft🙂

    Varmen kommer vist igen snart.

  2. Bibbi 30. juli 2010 hos 12:12 #

    Det er osse lidt forfriskende at være tvunget til det – man vågner jo lige op😉

    • frkbibo 30. juli 2010 hos 14:11 #

      Mon ikke de sover, nu når det er kl. tis du går ud?😀

      • Bibbi 30. juli 2010 hos 16:12 #

        Jeg håber da!😀

  3. En af naboerne ;0) 30. juli 2010 hos 14:35 #

    Næh hey, vi sover ikke. Men sidder i tørvejret i stuen, kigger ud på de klat-øjede med morgenhår, vinker måske og tænker “Der er naboen. Hun er da frisk at gå med Luna i det her møg-vejr. Heldigvis kan katten selv komme ud og ind” ;0)

  4. Bibbi 30. juli 2010 hos 16:17 #

    Hej “En af naboerne” og velkommen til😀
    Godt du tænker jeg er frisk, sådan at begive mig ud! Men jeg lover at jeg ikke er frisk når jeg går afsted – det er jeg tilgengæld når jeg kommer tilbaws😛

    P.S.: Gider katten virkelig ud?😉

  5. Inge 30. juli 2010 hos 19:26 #

    Næh… det gider katten faktisk ikke. Med mindre hun er ved at tisse “i bukserne”. Hun er bestemt en gulv-varme-kat ;0)

  6. Bibbi 30. juli 2010 hos 19:33 #

    Gulvvarme er noget katte har et lidenskabeligt forhold til😉
    Vores katte blev osse helst inde i den slags vejr….

  7. Windamor 31. juli 2010 hos 18:50 #

    Og jeg har fået geder…..Ikke at de skal luftes på samme måde som hunde, men de gange, de er rendt ud af indhegningen, får jeg mig lidt motion på døgnets mærkligste tidspunkter. Vågnede op på et tidspunkt midt om natten, fordi jeg hørte en bræen. Den ene var kommet ud af indhegningen, og den anden, der ikke kunne se den, bræede, fordi han følte sig ensom.😀

    Det er nu dejligt, at der også kommer lidt sjaskvejr indimellem her om sommeren, for det renser luften, og jeg behøver ikke at vande, men det skal helst ikke regne for tit da.

    Vil forresten lige nævne, at jeg holder en fællesfråderweekend 3. – 5. september, og du er mere end velkommen.

  8. Bibbi 1. august 2010 hos 08:15 #

    Arjj hvor hyggeligt du har anskaffet dig geder, Winda! De kan være ret underholdende😉

    Tusind tak for invitationen til hygge, men det må desværre blive en anden gang – jeg har en del om ørerne ligenu. Jeg vil rigtig meget gerne komme på et andet tidspunkt du inviterer og kalenderen tillader😀

    • Windamor 2. august 2010 hos 22:02 #

      Ok, vi ses bare en anden god gang, så.🙂

  9. Bibbi 2. august 2010 hos 23:37 #

    Det er jeg sikker på, Windamor😉

Skriv et svar

