Udsigter.

26 Jul



Så er jeg tilbaws fra ferie og jeg håber inderligt, du har hygget dig lisså meget som mig!
Som så mange gange før, gik turen til svigermekanikkens sommerhus på Samsø. Selvom det efterhånden nærmest er umuligt, elsker jeg bare den ø mere for hver gang jeg er der.
Tiden gik langsomt, men alt for hurtigt – plaskeri i det usædvanligt varme hav, nye kartofler, jordbær og vandkamp. Resten af dagene brugte jeg på at glo og lytte til stilhed. Bare stille blikket på uendeligt, med udsigt til blåt vand i skiftende nuancer.
Blåt til lyst.



6 kommentarer to “Udsigter.”

  1. Bente 26. juli 2010 hos 22:21 #

    Det lyder som en helt velsignet ferie! At glo ud i det blå er sundt for … det hele😉. Luna ser også ud til at nyde ferien.

    Tænk, jeg har faktisk aldrig været på Samsø! Men dit indlæg giver mig rigtig meget lyst til at tage af sted …

  2. Bibbi 26. juli 2010 hos 22:30 #

    At glo er som vitaminpiller for sjælen! Kan man endda glo på hav og himmel, må det tælle med i “6 om dagen”😉
    Samsø er for mig et velsignet sted, intet mindre😀 Kan på det sjælevarmeste anbefale et besøg…

  3. Kilroy 27. juli 2010 hos 07:01 #

    Åhhh hvor nydnings !!!
    At sidde lige så stille, glo på uendeligt og meditere/vegetere er simpelthen tyggegummi for sjælen, burde indskrives i FN`s liste over menneskerettigheder.
    Og så var det Lunas første Samsøekspedition…wauv.

  4. Bibbi 27. juli 2010 hos 08:48 #

    Ja, man får lige smurt de mentale hængsler, Kilroy😉

    For Lunas vedkommende var turen tillige en ubetinget succes! Hun valgte helt bogstaveligt at “smage på Samsø” – der blev ædt tang, skaller, beplantning og insekter i flæng😀

  5. jensdrejer 29. juli 2010 hos 15:53 #

    Tiden går langsomt, men alt for hurtigt – hvor er det skønt med den slags dilemmaer. Dejligt at du havde en rigtig god ferie.😀

  6. Bibbi 29. juli 2010 hos 17:17 #

    Håber skam osse din var god, Jens😀 Ferie eller ej, ser det ud til at sommeren hænger fast lidt endnu!

Skriv et svar

