Falden til.

5 Jul

Vi fik Luna hjem sidste mandag og det går over al forventning med hende.  Hun er glad, fjollet og renlig. (Ja, man siger jo hunden kommer til at ligne sin ejer, men jeg havde alligevel ikke regnet med at det gik SÅ hurtigt).

Jeg har netop været i haven og udrette lidt. Luna kom med og hun har vist hidtil ukendte sider. Først åd hun et par skovjordbær, derefter en snegl incl. hus og deraf følgende knaseri. Siden blev jeg opmærksom på hendes arkæologiske færdigheder og opdagede tilsidst et udpræget botanisk talent; ikke at forveksle med vandalisme iøvrigt!

Nu har hun hikke – men det er en helt specielt FIN hikke…..


Arkæologi.

Botanik.

6 kommentarer to “Falden til.”

  1. Frk. Bibo 5. juli 2010 hos 17:19 #

    Det ligner da ellers ikke en gravhund… Men skønne talenter dér.😉

  2. Bibbi 5. juli 2010 hos 17:24 #

    Ja ja bestemt! Godt jeg evner at være helt neutral og upartisk i min bedømmelse😉

  3. Bente 6. juli 2010 hos 23:56 #

    He he … jeg var også sikker på, at du er glad, fjollet og renlig😀.

    Hvor er hun da en kær lille skat, hende Luna. Med lidt træning kan du sikkert få hende til udelukkende at grave skvalderkål op!

  4. Bibbi 7. juli 2010 hos 07:31 #

    Genialt Bente!!! Tusind tak for ideen😀 Jeg må straks igang med benhård skvalderkåls-træning. Hvor svært ka det være?😉

  5. Therese 7. juli 2010 hos 12:00 #

    Årh hvor er hun kær! Tillykke med hende.

  6. Bibbi 7. juli 2010 hos 12:08 #

    Velkommen til, Therese😀

    Tak for teløk og ja, hun er rigtig kær, men osse super fræk! Men det skal en hvalp vel være😉

    I nat havde hun f.eks. “ryddet op” i vores sko….

Skriv et svar

