Åbning.

1 Jul

Jeg kan nu løfte sløret for mine hemmelige planer. Jeg har fået nyt job, indenfor en velkendt branche.
Den tøjbutik, hvor jeg indtil for ca. 5 år siden var ansat, har skiftet ejer. Der skal jeg starte til august.
Jeg glæder mig, for det var et job jeg var rigtig glad for. Det er udadvendt og jeg kan bruge min kreative sans.

Min tidligere chef sagde, at jeg kunne sælge sand i Sahara. Nu må tiden vise om det stadig forholder sig sådan….kom så august!


12 kommentarer to “Åbning.”

  1. Frk. Bibo 2. juli 2010 hos 16:41 #

    Wuhuuuuuu!!! Fantastisk! Tillykke.😀

  2. Bibbi 2. juli 2010 hos 16:43 #

    Hjertelig tak!😀

  3. Kilroy 4. juli 2010 hos 07:26 #

    EJJJJJJ, hvor fantastibulous Bibsen !!! ;O))

  4. Bibbi 4. juli 2010 hos 11:33 #

    Ja Kilroy, jeg glæder mig ræddi meget😀

  5. Inge 5. juli 2010 hos 14:02 #

    Tillykke med det, nabo! Hvor er det så jeg skal til at lægge mine surt optjente penge ? ;0)

  6. Bibbi 5. juli 2010 hos 14:09 #

    Tak, Inge-nabo! Men altså, ehhm….du skal blive lidt rundere hvis du skal kunne passe tøjet – størrelserne starter ved 42.😉 Igang med flødebollerne, så ses vi lige pludselig😀

  7. Inge 5. juli 2010 hos 14:57 #

    Det lyder egentlig ikke som en skidt plan! Jeg ELSKER flødeboller ;0) Og med alle de km jeg løber, bliver jeg nødt til at spise MANGE!! Uhm! Indtil da må vi ses over hækken :0) Men dejligt for dig med nyt job :0)

  8. Bibbi 5. juli 2010 hos 15:51 #

    Nemli ja!😀

  9. Bente 6. juli 2010 hos 23:57 #

    Nej, hvor lyder det bare godt! Hjertelig tillykke😉.

  10. Bibbi 7. juli 2010 hos 07:34 #

    Rigtig mange tak, Bente😀

  11. jensdrejer 19. juli 2010 hos 16:21 #

    Til lykke med jobbet. Jeg håber at du bliver rigtig glad for at komme tilbage!😀

  12. Bibbi 26. juli 2010 hos 00:34 #

    Hjertelig tak, Jens! Det blir´ godt😀

Skriv et svar

