Vildt liv.

30 Jun

Når man vender tilbage til sin have, efter en uges sommerfravær, er det altid lidt overvældende. Mængden af vildt liv. Saft og kraft, man slet ikke har kontrol over. Heldigvis.

“Life goes on within you and without you”, har en klog mand sagt. Ingen er uundværlig….


4 kommentarer to “Vildt liv.”

  1. pirrendeondskab 30. juni 2010 hos 09:49 #

    Min høfeber får mig til at lukke mine øjne…Dog er billederne levende, og faktisk også smukke.

    Nyd sommeren.

  2. Bibbi 30. juni 2010 hos 09:57 #

    Velkommen til, pirrendeondskab😀 Tak for komplimenten!
    Høfeber er også noget jeg mærker indimellem, dog ikke overfor hø😉
    Og sommeren skal helt sikkert nydes – lige over!!!

  3. Windamor 1. juli 2010 hos 21:51 #

    Flotte billeder…Hvad slags kamera bruger du egentlig, og er det med forskellige udskiftelige linser? Jeg tænker nemlig selv på at anskaffe mig et godt kamera på et tidspunkt, men helst ikke for dyrt.

  4. Bibbi 1. juli 2010 hos 22:15 #

    Det er et mellempris-agtigt digitalcamera fra Casio (købt i Bilka), med autozoom. Nothing fancy….Købt for 5-6 år siden og kostede ca. 1500 kr.

Skriv et svar

