Lilla.

23 Jun

4 kommentarer to “Lilla.”

  1. frkbibo 24. juni 2010 hos 08:51 #

    Smuk farve 8)

  2. Bente 24. juni 2010 hos 14:16 #

    Hvor er den køn! Mine lupiner (som er lyserøde) er næsten helt afblomstrede nu.

  3. Kilroy 27. juni 2010 hos 10:47 #

    Åhh, hvor skjønherligt😉
    Jeg har heldigvis en håndfuld lupiner på min matrikel..de er SÅ smukke !!Lilla er klart min yndlingsfarve😉

  4. Bibbi 28. juni 2010 hos 10:00 #

    Lupiner er en af mine yndlingsblomster og at de tilmed har min yndlingsfarve, gør dem bestemt kun smukkere!
    Først i år har de fået rigtig godt fat, et par steder i haven og de har bestemt lov til at sprede sig over det hele😀

Skriv et svar

