12 dage.

15 Jun

Nu flytter hun snart ind, den bette Luna. Vi er helt klar med udstyret og vi glæder os!

Ungerne har været med hele vejen, lige fra hun blev født. Men jeg tror alligevel ikke helt de fatter, hvor stor en omvæltning det vil blive.  Men det blir´godt….

2 kommentarer to “12 dage.”

  1. Klidmoster 15. juni 2010 hos 23:39 #

    Argh – det er svært for mig, som ellers ikke er vild med hunde, ikke at falde for det lille hundefjæs😀

  2. Bibbi 15. juni 2010 hos 23:44 #

    Ja, jeg blir osse lidt blød i knæene og jeg har faktisk altid været mest til katte. Men nu har vi haft 2 katte og flertalsdemokraturet på matriklen, sagde “HUND”, så jeg måtte gi´mig. Men det er ok! Hun ER sgi dejlig😉

Skriv et svar

