Kedelig.

12 Jun

Der er ikke så meget at hente i mine bobler disse dage. Der sker mange ændringer i mit liv og hverdag lige p.t. – både indvortes og udvortes. Nogle kan deles nu, andre må vente.
Efterhånden som brikkerne falder på plads, lover jeg at belemre Jer med detaljer og fornyet inspiration.

Indtil videre kan jeg røbe at der sker gode ting og jeg er glad. Det klarer op og det hjælper desuden at jeg, husbond og ungerne snupper 1 uges ferie til Rhodos, med alt betalt. Lige om snart…..

Verden vil mig det allerbedste. Tusind tak!


8 kommentarer to “Kedelig.”

  1. frkbibo 12. juni 2010 hos 08:25 #

    Uuuh, ned til varmen. Top nice.😀

  2. Bibbi 12. juni 2010 hos 08:37 #

    Ja, det skal du jo osse😉 Men jeg er ikke den store varme-elsker, så det er en god undskyldning for at sidde i skyggen med en drink😀

    • frkbibo 12. juni 2010 hos 08:51 #

      Nej, DET er jo heller ikke det værste man kan få. Eller en god iskaffe. 8)

  3. Bibbi 12. juni 2010 hos 09:07 #

    Hæhæ – alt der hedder noget med “is” er gangbart😆 8)

  4. Kilroy 12. juni 2010 hos 12:52 #

    Ejjj, hvor godt Bibber😉
    Dejligt at du er glad.
    Happy is…..og kaffe….og drink(s) O-)
    Ahimsa.

  5. Bibbi 12. juni 2010 hos 12:56 #

    Tak, Kilroy😀 Man skal jo passe på med det der “dehydrering”😉

  6. Bente 13. juni 2010 hos 22:18 #

    Alle har ret til en kedelig blog nu og da🙂. Og det er jo ikke alt, man behøver at dele med alverden – faktisk slet ikke, hvis du spørger mig!

    Men hvor lyder det skønt med en tur sydpå. Husk nu at nyde den😉.

  7. Bibbi 13. juni 2010 hos 22:25 #

    Jeg LOVER at nyde i fulde drag, Bente😉

    Nej, man behøver ikke dele alt og det tror jeg bestemt heller ikke man skal! Men de ting jeg oplever ligenu, vil jeg meget gerne dele, når det bliver muligt!😀

Skriv et svar

