Værdi.

4 Jun

Jeg er heldig.

Mit helt utrolige held er, at jeg oplever glæde, tryghed og kærlighed hver dag – bare fordi jeg er mig! Hver dag får jeg respekt, påskønnelse og ser det gode i andre.

Det mest utrolige er det faktum, at det kun har og får værdi, ved at sendes videre. Og det er et held, at det altid vender tilbage.

Det er den bedste pensionsopsparing jeg nogensinde får….

Alt godt!


10 kommentarer to “Værdi.”

  1. Klidmoster 4. juni 2010 hos 08:41 #

    Wow, jeg er helt blæst væk af det. Hvor dejligt🙂

  2. Bibbi 4. juni 2010 hos 08:52 #

    Håber du får en skøn dag, Klidmoster!😀

  3. jensdrejer 4. juni 2010 hos 16:10 #

    Det er altid dejligt, med sådan et positivt indlæg. Kan du ikke lige sende noget af den positive energi videre til vegkon? Tror der er nogen som har brug for lidt af det, haha….😉

  4. Bibbi 4. juni 2010 hos 16:14 #

    Hæhæ, det har du vist helt ret i, Jens! Det går lidt i selvsving derinde for tiden😉

    Rigtig go weekend😀

  5. Jakob Rix 5. juni 2010 hos 00:35 #

    Hej Bibs…

    Det er altså altid skønt at smutte forbi dine bobler…

    Og ja… Bring endelig noget positivt energi til VegKon…
    DAMN! Der er brug for det…

  6. Bibbi 5. juni 2010 hos 06:10 #

    Hjertelig tak, Rix😀
    Mht. Vegkon, håber jeg snart der er en admin, der træder lidt i karakter(?)😉

  7. frkbibo 5. juni 2010 hos 08:45 #

    Boblende skønt – og SO TRUE!! En velsignet weekend til dig.😀

  8. Bibbi 5. juni 2010 hos 11:50 #

    Tak frkbibo! Håber osse din weekend blir´super skøn😀

  9. Bente 6. juni 2010 hos 22:28 #

    Ja, vel er du heldig. Og jeg håber, det varer ved langt ud over pensionsalderen🙂.

    P.S. I øvrigt er der vist noget om det der med, at den attitude og livsholdning, man selv lægger for en dag, får man også retur😉.

  10. Bibbi 6. juni 2010 hos 22:53 #

    Det hedder vist karma, ikk Bente😉

Skriv et svar

