Det er ganske vist.

23 May

Idag så jeg de første udsprungne blomster. De pibler frem på gamle og nye steder. Der kommer mange i år.

Før jeg ved det, går jeg på rov og fylder kindposerne, mens jeg begærligt forsyner mig med begge hænder. Der hvor de står i store tæpper, er duften liflig af sommervarme fristelser.

Ungerne går dagligt en forsyningstur og trækker gerne kammeraterne med. De skal osse forkæles med en håndfuld eller to. Det varer lidt endnu, før det er tid….

Men de står og lyser og lover – skovjordbærrene blomstrer. Nu er det sommer!


6 kommentarer to “Det er ganske vist.”

  1. Kilroy 24. maj 2010 hos 08:18 #

    Jaaa….mine blomstrer også, og det er SÅ skønt !
    Åhhh, sommer come on😀

  2. Bibbi 24. maj 2010 hos 10:04 #

    Jep, vi er helt klar!😀

  3. frkbibo 24. maj 2010 hos 12:17 #

    Uuuuuuhmmmm – de er go’e.😀

  4. Bibbi 24. maj 2010 hos 17:21 #

    Jeps, men de forsvinder på mystisk vis, med lynets hast!😉😛

  5. Bente 24. maj 2010 hos 18:26 #

    Ja, nu er det (næsten ;-)) sommer! Hvor er det bare skønt. Og både skovjordbærrene og de almindelige blomstrer. Dejligt😀.

  6. Bibbi 24. maj 2010 hos 18:49 #

    Jeg har een “almindelig” jordbærplante i haven og den blomstrer osse😀 Hvordan den er endt her, aner jeg ikke….

Skriv et svar

