Scissor Sister.

19 May

Her på matriklen bruger vi ikke frisør. Næ nej, her svinges saksen og fåreklipperen af moi! Så jeg er taknemmelig, for det skønne vejr. Det betyder nemlig at det kan foregå udendørs. Det sparer noget rengøring og så glæder jeg en redebygger eller to, med lækkert foer til reden.

Men det er sikkert kun et spørgsmål om tid. Så bliver først det ene, så det andet barn, tilpas forfængelige. Og så får jeg ikke lov at komme i nærheden med min saks og fåreklipper! Men til den tid kan de selv få lov at spare sammen til frisørbesøg, eller vælge at lade det gro.
Jeg var iøvrigt vild med hankøn, med langt hår da jeg var ung og sprød. Det havde husbond osse dengang jeg hapsede ham. Nu har han kort og et mere spredt hår….*host*

Måske det bliver et middel i ældstes kærestejagt, om nogle år?


6 kommentarer to “Scissor Sister.”

  1. Bente 19. maj 2010 hos 22:51 #

    He he … ja, det der med ægtemænds hår er noget pudsigt noget. Jeg er gift med en rødhåret mand, men … jeg har aldrig set det, for toppen har været grå i de otte år, jeg har kendt ham😀. (i øvrigt har han også haft hestehalelangt hår engang …).

  2. Bibbi 19. maj 2010 hos 22:57 #

    Nå ja, intet varer evigt😆

  3. Inge 20. maj 2010 hos 06:14 #

    Og når din ældste søn bliver så “kæreste-jagt”-moden, kære nabo, så kommer der et 2,5 meter højt hegn op mellem os ;0)

  4. Bibbi 20. maj 2010 hos 07:35 #

    Velkommen til, Inge-nabo😀
    LOL – Jeg ved hvem der kan bygge det😉😆 Iøvrigt, var det ikke nemmere at installere tøserne oppe i fængslet?!😀

    • Inge 22. maj 2010 hos 09:21 #

      Jeg tror alligevel, at jeg fortrækker nabo-drengene frem for “gutterne” på Enner Mark! Hvis jeg selv må vælge ;0) God pinse over hækken!

  5. Bibbi 22. maj 2010 hos 11:04 #

    Lige over, Inge! Men kan man næsten andet i det vejr?!😉😀

Skriv et svar

