Krejler.

17 May

Idag har jeg købt 2 par børnesandaler, 2 par badetøfler og et par voksensandaler for 400 kr. Desuden tiltusket mig en gratis mulepose og snublet over en tilsyneladende ubrugt strandtaske hos Kirkens Korshær, til 25 kr.

Nu sidder jeg så og fintænker over, om der er gået en succesrig kreaturhandler tabt i mig? Burde jeg i virkeligheden skumle rundt på Hjallerup marked og krejle? Vurdere ko-tænder og hesteører og gi´ håndslag?

Gad vide om Låsby Svendsen opretter skånejob med tilskud?

Noget andet fantastisk, er æbletræet. Lige om lidt exploderer det i rødmende hvide blomster. Det har succes hver gang. Helt uden rabat. Og det behøver ikke at krejle….


8 kommentarer to “Krejler.”

  1. frkbibo 18. maj 2010 hos 08:46 #

    Så er du garanteret også typen, der prutter om prisen når der skal købes vaskemaskine.😀 DET gør min far nemlig… også.😉

  2. Bibbi 18. maj 2010 hos 08:58 #

    Ja Bibo, jeg forsøger da😉😀

  3. Bente 18. maj 2010 hos 16:13 #

    Skånejob hos Låsby Svendsen – ha ha … det lyder nu ellers festligt😆.

    I øvrigt så holder jeg nu også ret meget af at købe til nedsat pris. Faktisk temmelig meget😉.

  4. Bibbi 18. maj 2010 hos 18:02 #

    Der går lissom sport i det, ikk Bente😉😀

  5. ibs 18. maj 2010 hos 18:37 #

    Jeg købte engang et sofabord til 250,- kr. Året efter solgte jeg det for 400 og følte mig ÆGTE integreret i det jyske!😀

    Krejler for the win!

  6. Bibbi 18. maj 2010 hos 18:48 #

    Orv Ibs! Du er 110% integreret!😀

  7. Kilroy 19. maj 2010 hos 03:58 #

    Ejj, blomstrer jeres æbletræ allerede, mine er åbenbart bagud så….*ikke den mindste smule misundelig eller noget*

  8. Bibbi 19. maj 2010 hos 07:29 #

    Nej Per, misundelse er jo en ræddi grim ting😀

Skriv et svar

