Transmogrif.

3 May


Tror du på livsfaser?

Jeg har været mellem 2 livsfaser de sidste knap 2 år. Men nu føler jeg lissom “jeg er ved at være der”. Fornemmelsen af at fornemme, søge og mærke efter, er aftagende og jeg hviler igen i mig selv. Eller i et lidt andet selv, end før…

Hvad er så ændret? Jeg er stadig fjollet, pinlig, distræt, småsær og nørd-agtig. Stadig naiv og godtroende.
Det har jeg fintænkt (læs: stenet) lidt over idag.

Forskellen på mig nu og for 2 år siden er: Ro og accept.
Ro fordi jeg ved hvem jeg er og hvad jeg har brug for. Accept fordi jeg har lært at acceptere mig selv, istedet for at tilstræbe at være, som andre helst vil se mig. Og ikke mindst, have det dårligt med at være mig.

Det er en rigtig god følelse!



4 kommentarer to “Transmogrif.”

  1. frkbibo 4. maj 2010 hos 08:24 #

    Sådan – way to go, girl.😀 Det er sundt med sådanne tænketanke – er selv i sving.😉

  2. Bibbi 5. maj 2010 hos 07:31 #

    Ja, eftertænksomhed er en go ting😉

  3. Kilroy 13. maj 2010 hos 09:59 #

    Åhhh hvor er vi mange, der elsker dig, Bibber ;O))

  4. Bibbi 13. maj 2010 hos 10:03 #

    Du aner ikke, hvor meget den kommentar varmer! Tak søde Per😀

Skriv et svar

