Vi kom og så; hun(d) sejrede.

18 Apr

 

I fredags besøgte vi Luna. Som den lille godte hun er, overvandt hun ungerne, husbond og undertegnede. Nu kan ingen af os vente…

Jeg kunne mærke hun aktiverede mit “mor-gen”. Hun har netop åbnet øjnene og kan endnu ikke gå, hvilket medfører at hun kvabser rundt i bedste stil. At holde hende, udløste samme fornemmelse, som når jeg holder et spædbarn.

(I den forbindelse må jeg nævne, at min biologi åbenbart ikke er klar over, hvorvidt det er MIT spædbarn. Det sætter ofte øjeblikkeligt gang i mælkeproduktionen! Min krop skriger: Mangfoldiggør dig – mere!!!)

Bliver spændende at se om en nyfødt hvalp, har samme effekt. Eller, “spændende” er måske ikke lige det rette ord….



4 kommentarer to “Vi kom og så; hun(d) sejrede.”

  1. Ibs 20. april 2010 hos 00:13 #

    Årh, men for sevan! *looooooooove*

    ….held og lykke med lakteringen der😉

  2. Bibbi 20. april 2010 hos 07:19 #

    Jo tak, Ibse!😀😉

  3. jensdrejer 20. april 2010 hos 13:46 #

    Jeg forstår dig 100%. Det lyder måske fjollet, men jeg tror også at den lille mus kunne vække mine moderfølelser, haha.😆

  4. Bibbi 20. april 2010 hos 14:14 #

    Dejligt Jens! Så er jeg da knap så underlig, som først antaget!😆

Skriv et svar

