I blomst…

7 Apr

 

Idag arriverede mine Dr. Martens! 60-huls i fuldfed sort læder, med broderede roser. De er præcis lisså lækre som forventet.

Jeg har ønsket mig sådan et par, siden jeg var 14. Det var i 80érne og dengang var det ca. det hotteste man kunne iføre sine fødder. Men de var for bekostelige.

Nu har jeg bedre råd (næsten) og jeg så de fandtes med blomster på – SÅ skulle det da lige være!!! Således er jeg blevet den lykkelige indehaver, af et par Martens i blomst…..25 år senere….

4 kommentarer to “I blomst…”

  1. frkbibo 7. april 2010 hos 21:02 #

    WOW!!! De er da SUPER fede!! 8)

  2. Bibbi 8. april 2010 hos 17:03 #

    Dem blir´jeg ræddi godt gammeldaws glad for, frkbibo😀

  3. Marina 9. april 2010 hos 15:57 #

    NØJ hvor er de skønne. Nu fortryder jeg næsten at jeg lige har brugt alle mine penge på blomster….

  4. Bibbi 9. april 2010 hos 17:32 #

    Friske blomster trænger vi vist alle til, især lige nu hvor alt spirer. Dog er det en stor fordel, at præcis disse blomster, ikke visner😉😀

Skriv et svar

