Dizzy Mizz Lizzy.

1 Apr

 

Imorgen skal jeg til koncert. Jeg glæder mig svært meget og er sikkert ved at være pænt uudholdelig.

Ungdommens helte har en helt særlig magt…..

4 kommentarer to “Dizzy Mizz Lizzy.”

  1. Pernille 1. april 2010 hos 17:57 #

    årh! jævnt hen misundelig

  2. Bibbi 1. april 2010 hos 21:33 #

    Hey Pernille😀 Hvis jeg var dig, ville jeg osse være ræddi misundelig!

  3. frkbibo 2. april 2010 hos 08:16 #

    Det bliver da så fedt! ENJOYYYYYYY😀

  4. Bibbi 2. april 2010 hos 09:05 #

    Jeg LOVER at nyde det, frkbibo😀

Skriv et svar

