Supermad.

29 Mar

 

Som altid en forrygende weekend i madklubbens selvskab.

Qua de efterhånden velbeskrevne kattekvaler, kom jeg først afsted lørdag formiddag. Der var et par nye ansigter at tage stilling til, men de var bestemt besværet værd. Håber de tør komme igen….

Jeg er ret sikker på, det er verdens bedste madklub!

Pizza a la Sanne.

4 kommentarer to “Supermad.”

  1. Kilroy 30. marts 2010 hos 16:11 #

    Jaaaa, det var endnu en fed klubweekend😀
    Tak for besøget Bibbi !!!
    Jeg spiser stadig dejlig sammenkogt med speltbrød til😉
    Ahimsa.
    Kilroy/Per.

  2. Bibbi 30. marts 2010 hos 16:30 #

    Uha, godt du har rester, så du kan mindes det ualmindeligt dejlige sammenrend af gode/kloge/smukke mennesker (det er så mig jeg mener) GGG😉😛
    Tak for du åbner dine døre!!!

  3. Rix 22. april 2010 hos 19:31 #

    Hey Bibs (og Per)….

    Jeg er da usandsynligt glad for, at jeg var besværet værd🙂

    Jeg glæder mig til at se jer igen!

    /Rix

  4. Bibbi 22. april 2010 hos 19:34 #

    I rigtig hjertelig lige måde, Rix😀😉

Skriv et svar

