Spif.

24 Mar

 

Det går gevaldigt og lynhurtigt ned ad bakke. De sidste måneder har han tabt sig voldsomt og det accelererer. Gigten er blevet rigtig slem og indenfor de sidste dage har han fået en stor byld i hovedet. Jeg har mistanke om kræft, for hans tænder fejler ikke noget.

Han ligger oppe på fyret og stirrer – har bare ondt, ondt og rigtig ondt. Han kan ikke holde det ud og det smerter os at se ham i den tilstand….

Imorgen ringer jeg til dyrlægen og får en tid hurtigst muligt, så han kan få fred.

Tak Spif – du var en dejlig kat og du var her ikke forgæves.

3 kommentarer to “Spif.”

  1. frkbibo 25. marts 2010 hos 09:06 #

    Årh, ked af at høre. Klem afsted til jer.

  2. Bibbi 25. marts 2010 hos 09:32 #

    Tak frkbibo! Ligenu er han her kun for vores skyld og det er der ingen grund til. Det er så synd for ham…..

  3. jensdrejer 29. marts 2010 hos 17:18 #

    Årh nej – jeg kan ikke holde ud at læse sådan noget, for så tænker jeg selvfølgelig på den dag jeg skal af med mine egne misser. Det er muligt at jeg tager fejl, men det er mit indtryk, at der ikke er mange kæledyr som får lov til at dø en naturlig død i dag.

    Det må have været en forfærdelig beslutning, men jeg synes desværre at det lyder som det eneste rigtige. Stakkels mis og stakkels jer!

Skriv et svar

