Barnedåb.

28 Feb

 

Så oprandt dagen, langt om længe, hvor jeg skulle forære nogle hjemmenørklede kreationer til niecen.

Hun er idag blevet døbt og jeg har begået en hue og et par futter. Desuden fik hun en tin-elefant-sparebøsse med lyserøde emaljeører. Den har jeg dog ikke lavet selv (heldigvis for niecen) – metalsløjd var ikke min stærke side i folkeskolen. Ellers var jeg brandgo´i alle andre fag….pånær måske matematik. Men i de andre fag var jeg uovertruffen…..ehh, eller det der maskinskrivning på tilvalgsfag i 8. var heller ikke den store succes og måske jeg ikke sk………ANYWAY!!!

Vi har haft en super hyggelig dag, i selskab med gode mennesker og lækker mad….eller var det omvendt?

Skriv et svar

