Skønherligt.

23 Feb

 

Vi er begyndt at købe dagligvarer på nettet. Det er virkelig en lettelse!

Såvidt jeg kan se er der kun fordele: Man sparer tid, transport, stress, impulskøb og bøvl. Det kan kun anbefales. Indkøbene foretages når ungerne er lagt iseng og der er god tid og ro på.

Der er et stort udvalg, priserne er iorden og kundeservice´n i top! Bestillingen leveres iløbet af natten og vi står op til friske varer på dørtrinnet – total luxus!

En meget, meget oplagt løsning for f.eks. travle børnefamilier….

8 kommentarer to “Skønherligt.”

  1. frkbibo 24. februar 2010 hos 18:11 #

    Aij, det gad jeg godt. Min hoveddør er dog placeret lige ved vejen og jeg frygter lidt at varerne ikke er der… (Læs HUGGET af én der går forbi)

  2. Bibbi 24. februar 2010 hos 18:29 #

    Hmm, ja….det er nok ikke det bedste sted at modtage varer. Men jeg tror faktisk godt, man kan få fragtmanden til at stille det ind. Prøv at tjekke under “levering”, på hjemmesiden.

  3. jensdrejer 25. februar 2010 hos 15:40 #

    Skønt at høre om dine positive erfaringer, for jeg har overvejet det samme. Det ville måske være lidt dumt, når jeg bor midt i byen – men hvis jeg blev syg eller sådan noget, så ville jeg i hvert fald bestille varer på nettet. Det er helt vildt smart.😀

  4. Bibbi 25. februar 2010 hos 16:31 #

    Ja Jens, det er ret utroligt så meget tid man sparer og så er det jo virkelig bekvemt, hvis man ikke har mulighed for/overskud til, at komme ud af døren!😀

  5. Nina 8. marts 2010 hos 16:16 #

    Vi snakkede netop i morges om at det skulle prøves – så rart med en anbefaling. Det vil jeg da flux tjekke!

  6. Bibbi 8. marts 2010 hos 17:13 #

    Hjertelig velkommen, Nina😀

    Og tjek det endelig ud! Du bliver afhængig af at få serveret indkøbene på trappen😉

  7. Kilroy 10. marts 2010 hos 09:31 #

    Jeg er i alt fald super glad for min kasse på dørtrinet fra Aarstiderne hver 2. uge…topkvalitet og super service…ikke billigt men lækkert og alle kronerne værd:)
    Og jeg får leveret igen imorgen….af hende den lækre (som jo naturligvis hedder Rikke GG), satser på at være hjemme på rette tidspunkt….heh;)

  8. Bibbi 10. marts 2010 hos 12:25 #

    Ja, hvad skulle hun ellers hedde? GGG😀

Skriv et svar

