Vished.

22 Feb

 

Har lige været på Medicinsk igen og fik denne gang vished, om grunden til min skrantende blodprocent. Årsagen er ganske simpelt dårlig jern-optagelse og intet andet.

Det er en enorm lettelse, at det ikke skyldes kræft eller lignende – tusind mange tak for det!

Tror jeg vil ud og købe flere blomster. BECAUSE I´M WORTH IT😉

Må resten af din dag osse blive framtastisk!

6 kommentarer to “Vished.”

  1. Frk. Bibo 22. februar 2010 hos 19:39 #

    Dejlig nyhed – fyld hjemmet med blomster.😉

  2. Bibbi 22. februar 2010 hos 19:56 #

    Ja Bibo, jeg er bestemt fristet til at gå blomster-bananas!😀

  3. Marina 23. februar 2010 hos 14:16 #

    Å hvor dejligt du fortjerne en hel blomsterbuktik. Jeg r også rigtigt dårlig til at optage især kunstigt jern og under mine graviditeter har det været så alarmklokkerne ringede hele vejen rundt. Men altså det er jo så bare vigtigt at spise letoptageligt jern og passe på ikke at være gravid hele tiden….

  4. Bibbi 23. februar 2010 hos 14:22 #

    Marina – Da jeg er steriliseret, skal jeg gøre mit bedste for at undgå graviditet😉
    Jeg skal have jern intravenøst (drop), ca. 2. måned – det skulle vist være letoptageligt nok😀

  5. jensdrejer 23. februar 2010 hos 17:16 #

    Det er godt at de har fundet ud af hvad det er – så skal du ikke gå og tænke på det! Og det er selvfølgelig endnu bedre, at de kan gøre noget ved det.

    Håber du får en dejlig dag!😀

  6. Bibbi 23. februar 2010 hos 19:27 #

    Jens – Ja, det var ved at gå mig på nerverne. Nu kan jeg slappe af i hovedet…..Dejligt😀

Skriv et svar

