For 30 kr. liv…

21 Feb

 

Jeg brokker mig som regel ikke over årstiderne. De har alle deres charme og genvordigheder. Men nu KAN jeg ikke klare mere vinter! Jeg trænger meget alvorligt til at se grønne spirer og høre glade fugle.

Igår blev købt 30 kr´s plaster på såret. Man kan vel kalde det et “quick fix” – 7 sarte forårsgrønne sprøde tulipaner.

Nu ka jeg lidt igen. Det er utroligt som små ting, kan gøre store ting….

3 kommentarer to “For 30 kr. liv…”

  1. frkbibo 21. februar 2010 hos 09:54 #

    Skønt – hav en dejlig dag.😉

  2. jensdrejer 21. februar 2010 hos 13:50 #

    Der er nogen som siger, at man ikke kan købe lykke. Jeg hører til dem som mener, at man kan i hvert fald købe noget der ligner! Bare kald mig materialist.😉

  3. Bibbi 21. februar 2010 hos 18:17 #

    Bibo – Mange tak og i lige måde😀

    Jens – Jeg tror faktisk du har ret. Ihvertfald mht. de “små lykker”…..

Skriv et svar

