Jysk.

14 Feb

 

Vi må erkende det ultimative nederlag. Ungen er ellers blevet fodret med ballet og moderne kunst……

FAILURE!!!

Han blir´en bonderøv lissom os andre – det ligger åbenbart i generne.

2 kommentarer to “Jysk.”

  1. jensdrejer 17. februar 2010 hos 17:51 #

    Godt forsøgt, hahaha! Ballet og moderne kunst virker altså ikke! Har I prøvet med opera??? Hvis “ungen” absolut skal kultiveres, så er det alt for tidligt at give op.😆

    Personligt undrer jeg mig mest over at I har fået julekort i februar. Jeg ville gerne vide om det er kommet to måneder for sent eller 10 måneder for tidligt???????

  2. Bibbi 17. februar 2010 hos 17:58 #

    Sandheden er faktisk, at vi fik det sammen med en gave juleaften. Jeg havde glemt alt om det, indtil jeg ryddede op i nogle papirer forleden.

    N.B.: Må lige sige til afkommets forsvar, at han er blevet karikeret en lille bitte smule. ( Det havde du vel INGEN mistanke om…😉 )

Skriv et svar

