Hvor er de heldige.

11 Feb

 

Jeg fremstiller gaver i en lind strøm.

Det er helt vildt dejligt og jeg glææææder mig til at give dem! Håndarbejde styrer….arjj ok, det lød nok en kende nørdet, men det passer!!!

Det er totalt win-win: 1. Jeg fremstiller en brugsgenstand, 2. Man kan få meget for pengene, 3. Man glæder nogen (det forudsætter selvfølgelig at man besidder et vist talent…), 4. Under arbejdsprocessen er der fred, afslapning, tid til fintænkning og fordybelse.

Nu jeg fintænker over det, er modtagerne faktisk pisse heldige.

3 kommentarer to “Hvor er de heldige.”

  1. Anette Linnea 13. februar 2010 hos 09:23 #

    Det ser ret spændende ud det her. Hvad er du i gang med at nørkle?

  2. Bibbi 13. februar 2010 hos 09:28 #

    Hjertelig velkommen til, Anette😀
    Jeg kan ikke afsløre hvad det er på billedet – det er en gave under tilblivelse. Lover at poste et billede når jeg kan…..

  3. Anette Linnea 13. februar 2010 hos 09:30 #

    Aha – på den fifige facon. Vil glæder mig til at se det færdige resultat. Ser meget delikat ud…

Skriv et svar

