Nå…

9 Feb

 

Er lige kommet hjem igen.

Gastroskopien gav ingen forklaring – alt så fint ud! Så de “brændende fornemmelser” skyldes nok (for meget) kaffe…..arjj, det ka ikk passe…..*host*.

Det korte af det lange er at jeg, indenfor kort tid, skal ud på Medicinsk igen og der skal tages flere prøver.

Jeg væbner mig med tålmod.

2 kommentarer to “Nå…”

  1. jensdrejer 10. februar 2010 hos 15:04 #

    Det lyder ikke så godt! Jeg har selv haft nogle problemer, som lægerne aldrig har fundet en forklaring på….. og det betyder altså, at man må leve med problemet! Jeg håber, at du alligevel er heldigere end mig.

  2. Bibbi 10. februar 2010 hos 15:40 #

    Ja Jens, bare det at få en forklaring, ville være rart! Jeg roder med en masse dårlige tanker lige p.t., om hvad det kan være…..

Skriv et svar

