Indersøgelse.

8 Feb

 

Imorgen skal jeg have foretaget en Gastroskopi. Det er en kikkert undersøgelse af mavesækken + det løse…..eller, faste – satser jeg på😉

Jeg er ikke nervøs for det, for jeg har prøvet det een gang før, for et par år siden.

At jeg skal have tjekket mavsen skyldes, at lægerne forsøger at finde en forklaring på min anæmi. De har mistanke om et mavesår.

Den sidste måneds tid har jeg osse haft brændende fornemmelser…..

Håber undersøgelsen vil afklare min tilstand og jeg kan komme igang med mårettet behandling.

5 kommentarer to “Indersøgelse.”

  1. Kilroy 9. februar 2010 hos 05:59 #

    Støttekarma og varme tanker😀

  2. Bibbi 9. februar 2010 hos 07:53 #

    Tusind tak, Persan!😀

  3. frkbibo 9. februar 2010 hos 13:09 #

    Nexium eller pantaloc er én af de gode mod brændende fornemmelser. Men bare de finder årsagen – det er det rareste.😉 Good luck.😉

  4. jensdrejer 9. februar 2010 hos 13:33 #

    Jeg har selv prøvet det og det lyder IKKE rart. Men jeg håber de finder noget, så problemet kan blive løst.

  5. Bibbi 9. februar 2010 hos 14:21 #

    Tak for tippet, frkbibo😀

    Ja Jens, der må gerne snart ske noget…..

Skriv et svar

